8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،
نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اینکه آموزش‌وپرورش در بخش آموزش ابتدایی و فنی‌وحرفه‌ای به نیروی انسانی نیاز دارد، گفت:‌ استخدام ۵هزار نیرو در آموزش‌وپرورش باید از میان نیروهای پیش دبستانی و شرکتی باشد.
جبار کوچکی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به اینکه آموزش و پرورش برای سال تحصیلی جدید به بیش از 30 هزار نیرو نیاز دارد، اظهار داشت:‌ این نیروها به ویژه در بخش ابتدایی و هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای مورد نیاز هستند.
وی افزود: در مدت اخیر نامه‌ای از سوی رئیس جمهور در رابطه با جذب 5هزار نیروی انسانی به وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شده است. در این نامه تاکید شده است:‌استخدام از محل این مجوز صرفاً برای مشاغل آموزشی در مناطقی که با مازاد نیرو مواجه نیستند امکان پذیر است و اختصاص به دانش آموختگان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی کشور و حوزه‌های علمیه به غیر از دانشگاه فرهنگیان دارد و مابقی فارغ‌التحصیلان این دانشگاه‌ها می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.
نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد:‌ مطابق قانون مصوب مجلس، آموزش و پرورش هر زمان که به نیروی انسانی نیاز دارد، اگر از میان نیروهای پیش دبستانی و شرکتی بتواند نیروها را تامین کند، موظف است تا اقدام به جذب این افراد کند اما در نامه ریاست جمهوری به این موضوع اشاره نشده است.
کوچکی نژاد خاطرنشان کرد: پرونده وزیر آموزش و پرورش درخصوص عدم اجرای قانون تعیین تکلیف مربیان پیش دبستانی و نیروهای شرکتی به قوه قضائیه ارسال شده است.
به گزارش تسنیم، مسئولان آموزش و پرورش درخصوص آزمون استخدامی 5هزار نیرو عنوان کرده‌اند که فرزندان فرهنگیان، مربیان پیش دبستانی و نیروهای شرکتی در این آزمون استخدامی در اولویت قرار دارند.
 

سوالات آزمون ارشد سراسری کلیک کنید
سوالات آزمون ارشد آزاد کلیک کنید
سوالات آزمون ارشد پیام نور کلیک کنید

سوالات آزمون استخدامی ارگانهای دولتی

منبع : بانک سوالات ارشد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رحیمیان