8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،
وزارت آموزش و پرورش به منظور تأمين نيروي انساني متعهد و كارآمد مورد نياز، براساس مجوز شماره 13532- 94/2/7 معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور و در چارچوب قانون مديريت خدمات كشوري حدود 3700 نفر از افراد واجد شرايط را از طريق برگزاري آزمون توانمندهاي عمومي و تخصصي در تاريخ  94/6/27  به صورت پيماني در مشاغل آموزشي استخدام مي نمايد.
به گزارش خبرنگار بازارکار، همه دارندگان مدرک فوق دیپلم تا دکترا می‌توانند در آزمون آموزش و پرورش شرکت کنند و شرط سنی برای دارندگان مدرک فوق دیپلم 25 سال، لیسانس 30 سال و فوق لیسانس 35 سال است.
بر اساس اعلام آموزش و پرورش رشته‌هاي شغلي در اين آزمون به سه گروه تقسيم مي‌شوند كه داوطلبان با توجه به رشته‌ و مقطع تحصيلي خود مي‌توانند متقاضي يكي از اين رشته‌هاي شغلي شوند.
بر اساس اطلاعیه ای که در سایت سازمان سنجش منتشر شده است،گروه اول رشته‌های مورد نیاز به بخش استادكار كه مربوط به هنرستان‌هاي فني و حرفه‌اي و كاردانش مي‌باشد و دارندگان مدرك کاردانی مي‌توانند با توجه به رشته تحصيلي خود متقاضي اين رشته‌هاي شغلي شوند.
همچنین گروه دوم به بخش هنرآموز كه مربوط به هنرستان‌هاي فني و حرفه‌اي و كاردانش مي‌باشد و دارندگان مدرك كارشناسي و كارشناسي ارشد مي‌توانند با توجه به رشته تحصيلي خود متقاضي اين رشته‌هاي شغلي شوند و گروه سوم نیز بخش عمومي كه مربوط به مدارس ابتدايي و متوسطه نظري مي‌باشد و دارندگان مدرك كارشناسي و كارشناسي ارشد مي‌توانند با توجه به رشته تحصيلي خود متقاضي اين رشته‌هاي شغلي شوند.
لازم به تاكيد است كليه اطلاعات مربوط به شرايط و ضوابط پذيرش، عناوين و كدهاي رشته‌هاي شغلي، رشته‌هاي تحصيلي و مقاطع مورد پذيرش در رشته‌ها، شهرهاي پذيرنده و دامنه پذيرش در اين شهرها و مواد آزمون تخصصي در اطلاعيه اصلي و تكميلي همزمان با شروع ثبت‌نام در تاريخ 94/5/15 بر روي پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.
شایان ذکر است که بر اساس اعلام آموزش و پرورش وزارت آموزش و پرورش ۱300 نفر از خانواده شهدا و ایثارگران  را نیز در این آزمون استخدامی جذب می‌کند.

برای دریافت سوالات آزمون استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 11 مرداد 1394برچسب:شرایط استخدام در آموزش و پرورش,
ارسال توسط رحیمیان