8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،

منابع سوالات عمومی آزمون استخدامی

با سلام خدمت دوستان و همراهان

من خودم چند تا آزمون شرکت کردم و حالا می خواهم تجربیات خودم رو در خدمت دوستان قرار بدم. امیدوارم که مفید واقع شود

در آزمون های که سازمان سنجش برگزار می کنه تقریبا منابع مشخصه من تو آزمون وزارت نیرو سال 93 و دستگاهای دولتی در خرداد 94 شرکت کردم.

1-واسه زبان فارسی کتاب راهنمای فارسی عمومی پیام نور عالیه
2-برای معارف اسلامی کتاب دوم و سوم دبیرستان و پیش دانشگاهی
3-برای زبان کتاب زبان عباس فرزام
4-برای ریاضی و آمار :امار و مدلسازی دبیرستان و ریاضی پیش دانشگاهی
5-کامپیوتر و ICDL هم هر چه با کامپیوتر کار کنید بهتره.کلا کلیدهای کیبوردو کلید های میانبر رو یاد بگیرید. از اکسل و word هم حتما سوال می یاد از سخت افزار های کامپیوتر هم سوال می یاد
6-کتاب هوش و استعداد تحصیلی برای کنکور دکتری رو بخونید خیلی عالی
7-برای اطلاعات اجتماعی و سیاسی هم اخبار و روزنامه
8-سند چشم انداز 20ساله و اختیارت رهبر و روسای سه قوه رو بخونید.

سوالات استخدامی بعضی از آزمونهای استخدامی دستگاهای دولتی در سال های گذشته رو هم میتونید اینجا تهیه کنید.

با تشکر تهیه شده توسط مرتضی فخر



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رحیمیان