8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،

به گزارش سرویس صنفی آموزشی ایسنا، خرمشاد رییس اداره روابط عمومی مركز آموزش الكترونیكی در مورد این آزمون گفت: همه داوطلبانی كه در آزمون كنكور سراسری كارشناسی ارشد مجموعه علوم قرآن و حدیث ثبت نام كرده‌اند، می‌توانند در این كنكور آزمایشی شركت كنند.

وی تصریح كرد: این مسابقه به صورت حضوری در دانشكده علوم حدیث و نمایندگی‌های داخل كشور برگزار خواهد شد و به نفرات اول تا سوم جوایز نفیسی نیز اعطاء می‌شود.

خرمشاد در مورد هزینه، زمان و نحوه ثبت نام عنوان كرد: هزینه ثبت نام 50000 ریال (پنج هزار تومان) است و هزینه آن در همان روز آزمون به صورت حضوری از داوطلب دریافت خواهد شد. داوطلبانی كه قبلا در دوره آمادگی كارشناسی ارشد شركت كرده‌اند نیازی به ثبت نام و پرداخت هزینه ندارند و سایر متقاضیان تا روز جمعه 15/11/89 فرصت دارند تا با مراجعه به آدرس اینترنتی دانشكده مجازی علوم حدیث به نشانی http://vu.hadith.ac.ir  نسبت به ثبت نام اقدام كنند.

وی در پایان افزود: این آزمون جامع به صورت كنكور آزمایشی برگزار خواهد شد و شامل 140 سوال و از 5 عنوان 1- زبان انگلیسی، 2- زبان عمومی، 3- علوم قرآن، 4- تفسیر، 5- علوم حدیث می‌باشد.

منبع : ایسنا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 25 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط رحیمیان