8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،

مسئول هسته پذیریش و گزینش: زمان ثبت نام آزمون ورودی این دانشگاه برای سال تحصیلی 91 - 90 در مقاطع سه گانه كارشناسی، كارشناسی ارشد و دكتری 10بهمن 89 تا 10 اسفند 89 به طور اینترنتی و از طریق سایت دانشگاه به نشانی www.razavi.ac.ir می باشد.
حجت الاسلام موسوی فر با بیان اینكه دانشگاه رضوی مانند هرسال در دوره های كارشناسی در هشت رشته و كارشناسی ارشد در شش رشته آزمون ورودی دارد، افزود: آزمون كارشناسی و كارشناسی ارشد در تاریخ 9 اردیبهشت 90 در بیست و دو شهر بر گزار می شود.
عضو هیئت علمی دانشگاه اضافه كرد: از ویژگیهای آزمون ورودی امسال این است كه داوطلبان دیپلمه نیز می توانند در رشته حقوق مقطع كارشناسی ثبت نام كنند.
وی ضمن بیان اینكه دانشگاه رضوی امسال در مقطع دكتری نیز در چهار رشته علوم قرآنی و حدیث، فلسفه و كلام اسلامی، حقوق خصوصی و حقوق جزا و جرم شناسی آزمون ورودی برگزار می كند، در مورد زمان آزمون دكتری گفت: زمان آزمون ورودی 90 دكتری 28 و 29 خرداد 90 می باشد.
مسئول هسته پذیرش و گزینش ورودی گفت: داوطلبان برای اطلاع و آشنایی از رشته ها و منابع آزمون می توانند به سایت دانشگاه مراجعه كنند
وی همچنین گفت:پذیریش دانشجو در این دانشگاه ویژه برادران می باشد و داوطلبان دیپلمه كلیه رشته ها كه دارای مدرك پیش دانشگاهی باشند می توانند در این آزمون شركت نمایند و دارندگان دیپلم فنی باید مدرك پیش دانشگاهی اخذ كرده باشند و یا دانش آموخته دوره های كاردانی فنی و حرفه ای باشند.
حجت الاسلام موسوی فر در پایان گفت داوطلبان در صورت داشتن هرگونه سئوال درباره دانشگاه و آزمون ورودی آن می توانند علاوه بر ارسال پیام از طریق سایت دانشگاه، در ساعات اداری با تلفن 2211412-0511 تماس حاصل نمایند.
دانشگاه علوم اسلامی رضوی در مشهد مقدس و در جوار حرم مطهر امام هشتم(ع) قرار گرفته و هرساله در رشته های مختلف علوم اسلامی و حقوق از بین برادران دانشجو می پذیرد و تحصیل در این دانشگاه بصورت رایگان می باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 25 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط رحیمیان