8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،

علي باقرزاده در گفت‌وگو با فارس با اشاره به برگزاري آزمون استخدامي آموزشياران نهضت سوادآموزي در سوم تيرماه سال جاري اظهار داشت: در قانون مصوب 15 مهر 88 مجلس شوراي اسلامي مقرر شده بود كه 7 هزار نفر از آموزشياراني كه داراي 60 ماه سابقه «مستمر» بوده و مدرك دانشگاهي نيز دارند، طي پنج سال استخدام شوند كه بر اين اساس، در سال گذشته 3 هزار و 200 نفر استخدام شدند و 3 هزار و 800 نفر ديگر نيز طي مدت باقي‌مانده استخدام خواهند شد.

وي افزود: در زمان تصويب اين قانون در مجلس، حدود 14 هزار و 200 نفر از آموزشياران نهضت سوادآموزي شرايط مدنظر قانونگذار را داشتند اما تنها در رابطه با استخدام 7 هزار نفر از آنان در قانون تصميم‌گيري‌ شد و قانون در رابطه با 7 هزار و 200 نفر باقي‌مانده صراحت چنداني براي استخدام ندارد.

باقرزاده با بيان اينكه در حال حاضر و در مجموع براي تعيين تكليف حدود 27 هزار نفر از آموزشياران نهضت سوادآموزي صراحت قانوني وجود ندارد، گفت: با توجه به اين مسئله، يكي از فرصت‌هايي كه براي تعيين تكليف اين افراد فراهم شده است، رقابت در آزمون استخدامي است.

* شركت در آزمون استخدامي، براي آموزشياران "مستمر " «اختياري» و براي آموزشياران "غيرمستمر " «الزامي» است

رئيس سازمان نهضت سوادآموزي با بيان اينكه دوگروه از آموزشياران مخاطب آزمون استخدامي سوم تيرماه هستند، خاطرنشان كرد: آموزشياراني كه از سال 79 به بعد به صورت «غيرمستمر و متناوب» با آموزش و پرورش يا نهضت سوادآموزي همكاري كرده‌اند، «الزاماً» بايد در اين آزمون شركت كنند تا تعيين تكليف شوند و اگر شركت نكنند، هيچ حقي براي ادامه ارتباط با نهضت نخواهند داشت.

باقرزاده افزود: همچنين آموزشياراني كه از سال 80 به بعد با آموزش و پرورش يا نهضت سوادآموزي به طور «مستمر» همكاري داشته و در حال حاضر نيز در نهضت شاغل‌اند، «اختيار» دارند تا در آزمون استخدامي سوم تيرماه شركت كنند.

وي عنوان كرد: اين افراد با شركت در آزمون و در صورت كسب حداقل 60 درصد نمره آزمون كتبي پذيرفته مي‌شوند و از آموزشياري به «معلم حق‌التدريس» تبديل وضعيت‌ مي‌يابند و در اولويت استخدام نيز قرار مي‌گيرند تا در صورت امكان در سقف سهميه 7 هزار نفري سابق يا بر اساس مجوزهاي استخدامي بعدي كه احتمالاً اخذ خواهد شد، استخدام شوند.

رئيس سازمان نهضت سوادآموزي خاطرنشان كرد: در صورتي كه اين افراد در آزمون نمره لازم را نيز به دست نياورند، همچنان به صورت «آموزشيار نهضت سوادآموزي» به كار خود ادامه خواهند داد.

* اعلام اسامي 3 هزار و 800 آموزشيار استخدام شده تا پايان ارديبهشت‌ماه

باقرزاده در رابطه با زمان اعلام اسامي 3 هزار و 800 نفر از آموزشياراني كه بر اساس قانون مصوب 15مهر 88 مجلس بايد استخدام شوند، اظهار داشت: در حال كنترل نهايي اسامي و بررسي پرونده‌ها هستيم و تا پيش از برگزاري آزمون اسامي را منتشر مي‌كنيم تا افرادي كه اسامي آنها در اين فهرست قرار دارد، در آزمون شركت نكنند.

وي تصريح كرد: تلاش مي‌كنيم كه تا آخر ارديبهشت ماه اسامي اين افراد را از طريق پايگاه اطلاع‌رساني سازمان نهضت سوادآموزي اعلام كنيم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رحیمیان