8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،
جام جم آنلاين: رییس مرکز سنجش آموزش و پرورش از برگزاری آزمون استخدام برای معلمان حق‌التدریس، کارکنان شرکتی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی خبر داد.

محمد عرفی در گفتگو با  واحد مرکزی خبر گفت: معلمان حق‌التدریس ورودی سال79 به بعد که دارای حداقل یک سال سابقه با ابلاغ12ساعت تدریس در هفته هستند و کارکنان خرید خدمتی (شرکتی) سال88 به بعد و آموزشیاران نهضت سوادآموزی که حداقل یک دوره تدریس داشته‌اند می توانند برای تعیین وضع استخدامی خود در این آزمون شرکت کنند.

وی افزود: آزمون استخدام سوم تیر به صورت هماهنگ در استان های سراسرکشور برگزار می شود و شرکت کنندگان می توانند در یکی از رشته های آموزش ابتدایی، مراقب بهداشت و کودکان استثنایی شرکت کنند.

رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: داشتن حداقل مدرک فوق دیپلم و شرط سنی حداکثر40سال برای شرکت کنندگان الزامیست.

عرفی یادآور شد: داوطلبان شرکت در این آزمون تا18اردیبهشت فرصت دارند به ادارات آموزش و پرورش مراجعه و مدارک مورد نیاز را تحویل دهند و زمان توزیع کارت آزمون 28 تا 30خرداد خواهد بود.

وی تصریح کرد: آزمون بصورت چهار گزینه ای و منابع آن نیز در پایگاه اینترنتی آموزش و پرورش به نشانیwww.medu.ir مشخص شده است.

رییس مرکز سنجش آموزش و پرورش تاکید کرد: پذیرفته شدگان این آزمون با اولویت نمره کسب شده و سابقه همکاری به استخدام آموزش و پرورش در خواهند آمد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 13 خرداد 1390برچسب:آزمون استخدام معلمان حق‌التدريس ,
ارسال توسط رحیمیان