8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،

دكتر حسین توكلی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به برگزاری آزمون كارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در طی روزهای 27 تا 29 بهمن ماه در 40 شهرستان مختلف كشور و در 142كد رشته امتحانی با رقابت871 هزار و 806 داوطلب، اظهار كرد: هنوز ظرفیت پذیرش دانشگاه‌ها جمع‌آوری نشده است.

وی با اشاره به تاثیر20 درصدی معدل در آزمون كارشناسی ارشد90، اظهاركرد: آزمون ارشد امسال نسبت به سال گذشته هیچ تغییری نكرده است.

معاون سابق سازمان سنجش با اشاره به رقابت 871 هزار و 806 داوطلب در آزمون ارشد90، تصریح كرد: از این تعداد 442 هزار و950 داوطلب زن هستند.

توكلی با بیان اینكه 80 هزار و 7 داوطلب علاوه بر انتخاب رشته اول، علاقه‌مندی خود را برای شركت در كد رشته دوم اعلام كرده‌اند، خاطرنشان كرد: از آنجایی كه برای شركت در آزمون هر كد رشته امتحانی باید كارت جداگانه دریافت كرد برای 951 هزار و 813 داوطلب كارت آزمون صادر شده است.

مشاورعالی سازمان سنجش در خاتمه، گفت: اطلاعیه سازمان سنجش درباره نحوه پرینت كارت و محل رفع نقص كارت شركت در آزمون از روز دوشنبه بر روی سایت سازمان به نشانی www.sanjesh.org  قرار داده می‌شود.

منبع : ایسنا   



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 25 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط رحیمیان