8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،
خبرگزاری فارس: مدیر توسعه منابع انسانی شركت ملی نفت ایران، سهمیه بندی در نظر گرفته شده برای استخدام نیروی انسانی در شركت های تابعه شركت ملی نفت ایران را اعلام كرد.

به گزارش فارس به نقل از شركت ملی نفت ایران، عباس خنیفر؛ مدیر توسعه منابع انسانی شركت ملی نفت ایران با اعلام این مطلب كه مجوز جذب 4907 نفر نیروی انسانی در شركت ملی نفت ایران صادر شده است، به تشریح جزییات استخدام نیروی انسانی در شركت های تابعه شركت ملی نفت ایران پرداخت.
وی گفت: بنابر سهمیه شركت ملی نفت ایران برای استخدام نیروی انسانی در شركت های تابعه قرار شد كه 736 نفر در شركت نفت فلات قاره ایران، 375 نفر در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، 816 نفر در شركت ملی حفاری ایران، 1422 نفر در شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب، 838 نفر در شركت نفت و گاز پارس، 457 نفر در شركت نفت مناطق مركزی ایران، 164 نفر در شركت پایانه های نفتی ایران و 99 نفر در شركت بهره برداری نفت و گاز اروندان جذب شوند.
خنیفر با اعلام این مطلب كه كمینه مدرك تحصیلی در نظر گرفته شده برای نیروهای تازه استخدام كاردانی خواهد بود، افزود: كسب مجوز استخدام فارغ التحصیلان برتر دانشگاه آزاد نیز در سال جاری محقق شد كه گام مثبتی در جهت افزایش بهره وری در صنعت نفت به شمار می رود.
خنیفر همچنین از جذب 121 نفر از فارغ التحصیلان مقاطع كارشناسی ارشد و دكترا در شركت ملی نفت ایران خبر داد و افزود: جذب فارغ التحصیلان ممتاز از طریق مصاحبه ای كه در بهمن و اسفند سال گذشته انجام شد، صورت گرفته است و این روال در اردیبهشت ماه نیز ادامه پیدا كرد كه بنابر آن 434 نفر از فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاهی در این دو مقطع شناسایی و جهت طی مراحل گزینش، معرفی شده اند.

 

توقف طرح جذب فارغ التحصیلان ممتاز لیسانس بدون آزمون

 

مدیر توسعه منابع انسانی شركت ملی نفت ایران درباره آخرین مصوبات جذب نیروی انسانی نیز گفت: جذب و استخدام فارغ التحصیلان ممتاز در مقطع لیسانس بدون آزمون منتفی شده است و قرار است تمامی فارغ التحصیلان این مقطع از طریق آزمون گزینش شوند.
وی ادامه داد: در صورت قبولی فارغ التحصیلان ممتاز این مقطع در آزمون كتبی و شفاهی، مزایای مخصوص ممتازین برای این نیروها اعمال خواهد شد.
خنیفر همچنین گفت: مصوبه دیگر هیات مدیره شركت ملی نفت ایران در خصوص گزینش نیروی انسانی شامل استخدام قطعی نیروهایی است كه مراحل گزینش آن ها بیشتر از سه ماه به طول بینجامد.
وی توضیح داد: گزینش باید در مدت یك ماه نتایج حاصل از بررسی جذب نیرو را اعلام بكند، پس از آن استفاده از خدمات نیروی انسانی مورد نظر در شركت ملی نفت ایران صورت گرفته و در صورتی كه پس از سه ماه از سوی گزینشی پاسخی دریافت نشود، جذب و استخدام نیرو قطعی خواهد بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رحیمیان