8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،

دكتر حسین توكلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش كشور در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزای دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به آغاز توزیع كارت اینترنتی آزمون كارشناسی ارشد از روز دوشنبه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org ،‌ گفت: داوطلبان باید بر اساس اطلاعات كارت اعتباری و یا شماره پرونده و كد رهگیری نسبت به پرینت كارت شركت در آزمون اقدام كنند.

وی با اشاره به برگزاری آزمون كارشناسی ارشد در روزهای 28،27 و 29 بهمن ماه در40 شهرستان مختلف كشور و در 142كد رشته امتحانی با رقابت871 هزار و 806 داوطلب، اظهاركرد: برای شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت كارت شركت در آزمون اینترنتی و همچنین اصل كارت ملی و یا اصل شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامی است.

توكلی افزود: آن دسته از داوطلبانی كه علاوه بر كد رشته امتحانی اصلی متقاضی شركت در یكی از 67 كد رشته امتحانی به عنوان رشته امتحانی دوم نیز هستند، مجدداً ‌باید كارت شركت در آزمون رشته امتحانی دوم خود را از سایت این سازمان پرینت و به آدرس حوزه امتحانی مندرج بر روی كارت مراجعه كنند.

مشاورعالی سازمان سنجش در خصوص نحوه رفع نقص كارت آزمون، تصریح كرد: چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای 1،2، 4، 5، 6، 11، 12، 13، 14 و 16 كارت شركت در آزمون وجود دارد، داوطلبان باید برای اصلاح مورد یا موارد مذكور تا 29 بهمن ماه فقط به سایت سازمان سنجش مراجعه كنند.

وی افزود: همچنین در صورتی كه بندهای جنس، معلولیت و زبان خارجی نیاز به اصلاح دارد و همچنین داوطلبانی كه به هر نحو موفق به مشاهده و پرینت كارت ورود به جلسه خود نمی‌شوند، باید از روز دوشنبه به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه كنند.

مشاور عالی سازمان سنجش با بیان اینكه معدل مندرج در كارت ورود به جلسه آزمون داوطلبان، بر اساس اطلاعاتی كه توسط شخص داوطلب به هنگام ثبت‌نام اینترنتی ارائه شده، درج شده ‌است، اظهاركرد: بنابراین داوطلبان باید معدل مندرج در كارت آزمون را بررسی و چنانچه داوطلبی در زمان ثبت‌نام برای شركت در آزمون مذكور موفق نشده است كه معدل واقعی خود را بنا به دلایلی در فرم‌های اینترنتی ثبت‌نام ثبت كنند، می‌توانند در این مرحله با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به اصلاح معدل واقعی خود اقدام كنند.

وی در خاتمه خاطرنشان كرد: در غیراینصورت ضمن لغو قبولی آن دسته از داوطلبانی كه در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی قرار بگیرند، مسئولیت هرگونه تبعات بعدی به عهده شخص داوطلب بوده و هیچگونه عذری در این مورد پذیرفته نخواهد شد.

منبع : ایسنا     



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 25 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط رحیمیان