8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،

ج ـ نحوه ثبت نام برای شرکت در آزمون
داوطلب گرامی درصورتیکه واجد شرایط شرکت در آزمون می باشید می بایست اقدامات ذیل را انجام دهید:
۱- داوطلبان متقاضی استخدام در شرکت ملی نفت ایران لازم است مبلغ ۵۰۰۰۰ ریال بابت هزینه ثبت نام به حساب شماره ۱۲/۱۹۱۰۶۵۸۸ نزد بانک ملت شعبه وزارت نفت (کد ۶۳۲۵۵) به نام شرکت ملی نفت ایران واریز و فیش پرداختی آن را تا روز مصاحبه همراه داشته باشند. بدیهی است مبلغ پرداختی قابل استرداد نمی باشد. درج نام واریز کننده و عبارت “بابت شرکت در آزمون استخدامی نفت” ضروری می باشد.
۲- داوطلبان متقاضی استخدام در شرکت ملی پالایش وپخش فرآورده‌های نفتی ایران لازم است مبلغ ۵۰۰۰۰ ریال بابت هزینه ثبت نام به حساب جاری شماره ۳۳/۶۸۶۵۷۸۴۱ با کد شناسه ۲۲۶۴ نزد بانک ملت شعبه مستقل مرکزی (کد ۶۳۵۲۹) به نام شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران واریز و فیش پرداختی آن را تا روز مصاحبه همراه داشته باشند. بدیهی است مبلغ پرداختی قابل استرداد نمی باشد. درج نام واریز کننده و عبارت “بابت شرکت در آزمون استخدامی پالایش و پخش” ضروری می باشد.
۳- از طریق پایگاه اینترنتی آزمون نسبت به ثبت نام و اخذ کد رهگیری اقدام نمایند.
۴- در موعد مقرر اقدام به چاپ کارت ورود به جلسه آزمون کتبی نمایند.

 

تذکر بسیار مهم : هر داوطلب صرفا حق انتخاب یک شرکت (شرکت ملی نفت ایران یا شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران) را برای استخدام دارا بوده و پس از انتخاب و حضور در آزمون تحت هیچ شرایطی و به هیچ عنوان شرکت محل خدمت داوطلب تغییر نخواهد کرد که در این رابطه لازم است متقاضیان استخدام در انتخاب شرکت مورد نظر برای اشتغال نهایت دقت را مبذول نمایند چرا که کلیه اقدامات مربوطه تا انتهای فرایند بر همین اساس انجام خواهد شد.
علیهذا تحت هر شرایطی تعیین محل خدمت داوطلبان به عهده شرکت خواهد بود.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رحیمیان