8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،
رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: مجوز جذب 790 نفر در شهرداری‌های استان داده شده که این جذب باید بر اساس ضوابط و پرهیز از تخلفات باشد.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حمیدرضا ارشادمنش ظهر امروز در همایش شهرداران آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه فعالیت در زمینه امور شهرداری‌ها و دهیاری‌ها متنوع است، تصریح کرد: اتاق فکری در این زمینه و با هدف تعالی فعالیت‌ها وجود دارد که پیشرفت فعالیت شهرداری‌ها با تقویت اتاق فکر موجب می‌شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی وزارت کشور افزود: تعاونی‌های دهیاری‌ها در سطح کشور تشکلیل شده و توسعه فعالیت دهیاری‌ها با سرمایه قابل توجه مورد حمایت است.
ارشادمنش بیان کرد: سود حاصل از کار تعاونی‌های دهیاری‌ها قابل توجه بوده و با اهتمام بیشتر این سوددهی افزایش نیز خواهد یافت.
وی بر افزایش تجارب دهیاران تاکید کرد و گفت: افزایش تجارب با سفرهای مختلف و ارتقای تجربه میسر خواهد بود که در این زمینه باید از تحمیل هزینه اضافی بر شهرداری‌ها خوداری شود.
رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور افزود: مجوز جذب 790 نفر در شهرداری‌های استان داده شده که این جذب باید بر اساس ضوابط و پرهیز از تخلفات باشد.
ارشادمنش گفت: جذب نیروهای جدید همزمان با آذربایجان‌شرقی در سه استان دیگر انجام شده و تا پایان عمر دولت دهم در تمام استان‌های کشور نیروهای جدید جذب خواهند شد.
وی تاکید کرد: هسته‌های استانی در زمینه فعالیت شهرداری‌ها تشکیل شده و از طریق این ستادها مشکلات مربوط به هماهنگی با دستگاه‌ها انجام می‌شود.
رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اضافه کرد: تفاهمنامه‌های مناسب در زمینه‌های مختلف با دستگاه‌ها امضا شده که ساماندهی مزار شهدا با بنیاد شهید از این جمله است.
وی اضافه کرد: تشکیل مرکزیت حقوقی در زمینه رفع مشکلات حقوقی شهرداری‌ها مورد توجه وزارت کشور قرار گرفته و در پژوهشکده شهرداری‌ها این دفتر در حال فعالیت است.
ارشاد منش در ادامه از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها توسط شهرداری‌ها تقدیر کرد و گفت: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در زمینه اجرای این قانون به خصوص در حوزه حمل و نقل همکاری خوبی داشته است.
معاون هماهنگی امور عمرانی وزارت کشور با اشاره به طرح هادی در روستاها افزود: رفع مشکلات طرح هادی با کمک مسئولان کشوری و نیز مدیریت داخل استانی و شهری می‌تواند حل و فصل شود.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 28 شهريور 1390برچسب:790 نفر در شهرداری‌ها استخدام می‌شوند,
ارسال توسط رحیمیان