8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،

 

رئيس اداره سنجش و مهارت اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان از ثبت نام بيش از 9000 نفر در اولين دوره ثبت نام الكترونيكي آزمون هاي ادواري استان اصفهان خبرداد.
به گزارش خبرنگار موج از اصفهان، رئيس اداره سنجش و مهارت اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان گفت:اين اداره کل با هدف سامان بخشيدن به اجراي آزمون هاي ادواري و به منظور تحقق اهداف دولت الكترونيك و تكريم ارباب رجوع آزمون هاي ادواري را در كليه رشته هاي مهارتي اعم از خدماتي ، فني ، رايانه ، هنري ، گردشگري و .... به غير از حرفه هاي صنايع ساختمان و قاليبافي را بصورت همزمان با سراسر كشور بصورت الكترونيكي به مدت دوازده روز از دهم لغايت بيست و دوم مهرماه آغاز و تا بيستم همين ماه از متقاضيان ثبت نام نمود.
دانشمند در ادامه افزود : طي اين مدت در استان اصفهان تعداد نه هزار و سي و پنج نفر خواهر و برادر ثبت نام نموده اند كه استان اصفهان بعد از تهران دومين استان از نظر آمار ثبت نام شدگان در يكصدوسي و پنج رشته مهارتي ميباشد .
وي اظهار داشت : ثبت نام شدگان ميتوانند كارت ورود به جلسه را از طريق سامانه http://advari.irantvto.ir از پانزدهم لغايت هجدم آبان ماه سال جاري دريافت نموه و سپس در روز جمعه بيستم آبان ماه در آزمون كتبي ادواري رشته مورد نظر كه محل برگزاري آزمون نيز در كارت ورود به جلسه هر فرد درج خواهد شد ، حضور يابند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رحیمیان