8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،
رييس اتحاديه‌ي سراسري كانون‌هاي وكلاي دادگستري ايران از ثبت‌نام ‌٣٦ هزار و ‌٦٢٤ نفر در آزمون سال‌٩٠ كانون‌هاي وكلاي اين اتحاديه خبر داد.
بهمن كشاورز در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقي ايسنا در تشريح آخرين جزييات ثبت‌نام آزمون وكالت ‌٩٠ گفت: در آزمون امسال تعداد ‌١٧ هزار و ‌١٢٦ نفر زن و ‌١٩ هزار و ‌٤٩٨ نفر مرد شركت خواهند داشت.
وي گفت: به طور كلي از لحاظ درصدي ميزان شركت‌كنندگان مرد ‌٢٤/٥٣ و ميزان شركت كنندگان زن ‌٧٦/٤٦ است.
كشاورز تصريح كرد: بيشترين افراد ثبت‌نام كننده در كانون وكلاي دادگستري مركز به تعداد ‌١١ هزار و ‌٣٤٩ نفر و كمترين تعداد ثبت‌نام كنندگان ‌٤٢٢ نفر در كانون وكلاي دادگستري قم است.
رييس اتحاديه سراسري كانون‌هاي وكلاي دادگستري مركز تاكيد كرد كه از كل تعداد افراد ثبت‌نام شده در نهايت ‌٢ هزار و ‌٣٢١ نفر در سراسر كشور به عنوان كارآموز جذب كانون‌هاي وكلا خواهند شد. يعني به طور متوسط از هر ‌١٦ نفر يكي پذيرفته خواهد شد.
وي در پايان يادآور شد: تعداد ثبت‌نام كنندگان در آزمون وكالت در سال گذشته و دركانون مركز ‌٣٦ هزار و ‌٨٦٨ نفر بود كه از اين تعداد ‌١٧ هزار و ‌٥١ نفر زن و ‌١٩ هزار و ‌٨١٧ نفر مرد بودند كه نسبت به امسال حدود ‌٢٠٠ نفر از تعداد ثبت نام كنندگان كاسته شده‌ است. به طور كلي تعداد ثبت نام كنندگان در آزمون وكالت مانند سال گذشته بوده و درصد متفاوتي را نسبت به امسال ندارد.
 
9

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 9 آبان 1390برچسب:,
ارسال توسط رحیمیان