8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر رشت گفت: امسال آزمون استخدامی‌شهرداری رشت از طریق سایت سازمان سنجش کشور برگزار می‌شود.
خبرگزاری فارس: برگزاری آزمون استخدامی‌شهرداری رشت از طریق سازمان سنجش

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، غلامرضا‌هاتفی شامگاه دوشنبه در جلسه شورای این شهر با اشاره برگزاری آزمون استخدامی‌شهرداری رشت، اظهار داشت: مجوز برگزاری این آزمون از طرف سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به شهرداری رشت ارسال شده که در مرحله تنظیم آگهی استخدام است.
وی افزود: برگزاری آزمون دارای مشکلاتی است که باید برطرف شود و در این صورت شرایط و دیگر موارد آگهی استخدام در سال جاری اعلام می‌شود و آزمون توسط سازمان سنجش کشور انجام می‌گیرد و در غیر این صورت به سال آینده موکول می‌شود.
این مسئول درباره مشکل تبدیل وضعیت ۱۴ نفر از نیروهای قراردادی شهرداری رشت، اذعان داشت: برای ۱۴ نفر از نیروهای قراردادی شهرداری که دارای سوابق تا قبل از سال ۸۱ هستند مقرر شده که به استناد رای هیئت عمومی‌دیوان درخواست تبدیل وضعیت آنها انجام شود.
وی درباره وضعیت نیروهای شرکتی بیان داشت: با توجه به پاسخ منفی استانداری و وزارت کشور و بررسی مرکز پژوهش و استنادات لازم، پیشنهاد دیگر در موضوع با تصویب شهرداری قم به شهرداری رشت ابلاغ شد تا به استناد سازمان تفضیلی شهرداری کسانی‌که شرایط لازم را دارند نسبت به تبدیل آنها از شرکتی به قراردادی اقدام شود که این امر نیاز به همدلی و تصویب شورا دارد.

*شاغلان شهرداری رشت در آزمون دارای امتیاز هستند
هاتفی درباره وضعیت نیروهای شاغل در شهرداری رشت برای شرکت در آزمون گفت: برای شاغلان شهرداری در آزمون امتیازاتی منظور شده است.
عضو دیگر شورای شهر رشت نیز در این جلسه، دغدغه شورا و شهرداری را تبدیل وضعیت کارگران شرکتی در شهرداری بیان کرد و اظهار داشت: تمام شرکتی‌ها در شهرداری‌های کل کشور تبدیل وضعیت شده‌اند و تنها جایی که باقی مانده شهرداری رشت است که باید پیگیری شود.
محمد محمودیان با اشاره به اینکه باید برای کارمندان شهرداری تسهیلاتی در نظر گرفته شود، ادامه داد: یک میلیارد تومان برای ایجاد مهمان‌سرا یا هتل در شهرهای مشهد، اصفهان و شیراز به عنوان تسهیلات برای پرسنل شهرداری در نظر گرفته شده که این طرح ابتر باقی ماند.
وی افزود: حداقل باید در دو یا سه شهر مکانی را اجاره کنیم تا پرسنل از این تسهیلات استفاده کنند و با گذشت بالغ بر ۱۰۰ سال از عمر شهرداری نداشتن تسهیلات برای پرسنل خوشایند نیست.
محمود مباحی رئیس شورای شهر رشت نیز در این جلسه بیان داشت: در هفته گذشته یکی از اعضای شورای شهر رشت بیان کرد که از بودجه ۱۱۷ میلیارد تومانی سال ۸۹ شهرداری رشت بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان این مبلغ از جرایم به دست آمده کمیسیون ماه ۱۰۰ بوده است که باید اعلام کنم پس از بررسی که در ردیف بودجه سال ۸۹ انجام شد این رقم ۲۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون است که از اعضا می‌خواهم در ارائه آمار و ارقام دقت کنند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رحیمیان