8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،
مدیرکل امور شهری استانداری همدان گفت: به منظور جذب نیروی متخصص در شهرداری‌ها، یک مرحله آزمون استخدامی با هدف جذب 293 نفر در تاریخ 25 آذرماه برگزار می‌شود.
سلیمان حیدری‌دلگرم امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی شهرداری‌های‌ استان اظهار کرد: به منظور جذب نیروهای متخصص و توانمند در شهرداری‌ها، یک مرحله آزمون استخدامی با هدف جذب 293 نفر برگزار می‌شود.
وی گفت: علاقه‌مندان در مقاطع دیپلم، لیسانس، کارشناسی ارشد و بالاتر می‌توانند برای اشتغال در بخش‌های مختلف اداری - مالی، فنی و عمرانی شهرداری در این آزمون شرکت کنند.
مدیرکل امور شهری استانداری همدان ادامه داد: متقاضیان و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت register.omorshahrdari.ir سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور آگاهی و اطلاعات کافی را در ارتباط با شرایط استخدام، رشته‌های مورد نیاز و مراحل ثبت نام اطلاعات کافی را به دست آورند.
وی گفت: این سایت از دیروز برای ثبت نام متقاضیان باز شده که مهلت ثبت‌نام در آن نیز تا تاریخ پنجم آذرماه تشخیص داده شده است.
حیدری دلگرم با بیان اینکه آزمون استخدامی در تاریخ 25 آذرماه برگزار می‌شود، افزود: تاریخ و محل آزمون استخدامی شهرداری ها در روزنامه‌ها و سایت مزبور اعلام می‌شود.
به گفته وی علاقه‌مندان و متقاضیان استخدام در شهرداری برای تکمیل اطلاعات خود می‌توانند با شماره تلفن 8275303 تماس حاصل فرمایند.
مدیرکل امور شهری استانداری همدان در پایان سخنانش تأکید کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این آزمون به طور همزمان در 14 استان کشور برگزار می‌شود.
 
2


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رحیمیان