8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،

معاون برنامه ريزي و توسعه سازمان شهرداري ها و دهياري هاي كشور: مرحله دوم آزمون استخدامي شهرداري ها 25 آذر در14 استان برگزار مي شود

 

 

 

معاون برنامه‌ريزي و توسعه سازمان شهرداري‌ها و دهياري هاي كشور با اشاره به برگزاري آزمون استخدامي در چهار استان در مهرماه امسال از برگزاري اين آزمون در 14 استان ديگر در روز 25 آذرماه خبر داد و گفت : با برگزاري آزمون استخدامي در اين 18 استان حدود هفت هزار فرصت شغلي ايجاد مي شود.

به گزارش روابط عمومي سازمان شهرداري ها و دهياري هاي كشور،محسن كوشش تبار عصر چهارشنبه نهم آذرماه در همايش شهرداران استان هاي كيلان و اردبيل در استانداري گيلان با بيان مطلب فوق،ضمن تشريح فرايند برگزاري آزمون استخدامي شهرداري‌ها گفت: شرط لازم و كافي براي حضور يك شهرداري در آزمون استخدامي اين بوده كه بتواند تامين اعتبار لازم براي جذب نيرو با رعايت سقف بودجه جاري داشته باشد.

وي با اشاره به سير مديريت شهري از بدو تاسيس شهرداري‌ها در كشور گفت: فرايندي كه در منابع انساني پيش‌روي مديريت شهري در جذب نيروهاي متخصص و كارآمد با شرايط لازم براي كار در شهرداري‌ها بوده است مدون و تعريف شده نبوده و شاهد جذب نيروهاي غيرمتخصص از مصدرهاي مختلف به بدنه شهرداري بوديم.

كوشش تبار  همچنين گفت: سال‌هاست وزارت كشور و سازمان شهرداري‌ها و دهياري هاي كشور در تلاش براي گرفتن مجوزي براي يك فرايند عدالت محور است كه در آن حق شهر و شهروند حفظ شود و به گونه‌اي نيروهاي موجود در شهرداري‌ها در اين مسير بدون آسيب در آزمون استخدامي شركت كنند.

وي در ادامه افزود : با پيگيري‌هاي متعدد در سازمان شهرداري‌ها و دهياري‌هاي شكور در 2 سال اخير موفق شديم با تعاملي كه با معاونت توسعه مديريت وسرمايه انساني رييس جمهوري برقرار شده براي كل شهرداري‌هاي كشور با محوريت معاونين عمراني استانداري ها و تشكيل كميته اجرايي به برگزاري آزمون در 31 استان بپردازيم.

وي اضافه كرد: همچنين تفاهم نامه اي با سازمان سنجش كشور امضا شد و با توجه به جايگاه اين سازمان كه برگزار كننده آزمون هايي به دور از هرگونه ابهام و شبهه اي در كشور است، امسال شاهد برگزاري آزمون در شهرداري هاي كشور خواهيم بود.

كوشش تبار تاكيد كرد: سازمان شهرداري‌ها و دهياري‌هاي كشور با برگزاري اين آزمون هيچ برنامه‌اي براي تعديل يا اخراج نيروهايش ندارد و قرار نيست در ازاي برگزاري آزمون حتي يك نيرو هم به بيرون از بدنه شهرداري هدايت شود مگر بر اثر عدم كارايي فرد باشد.

وي برگزاري اين آزمون را فرصتي براي نيروهاي مستعد و متخصص شهرداري عنوان كرد و گفت: طبق دستورالعمل‌هايي كه براي استان‌ها ارسال شده است امتيازاتي براي نيروهاي شهرداري‌ها به ازاي سنوات حضور در اين نهاد و رد شدن بيمه برايشان قائل هستيم كه اين امتيازات بايد به تاييد و تصويب معاونت توسعه رياست جمهوري برسد.

كوشش تبار گفت: نكته مهمي كه بايد شهروندان در رابطه با اين آزمون بدانند اين است كه تلاش داريم با برگزاري اين آزمون، سطح خدمات‌رساني به شهروندان را ارتقا داده و از ورود افراد غيرمتخصص با رشته‌هاي غير مرتبط به حوزه شهرداري جلوگيري كنيم.

وي متذكر شد: اين آزمون در شرايط قانونمند و عدالت‌محور و صيانت شده برگزار خواهد شد، با توجه به اينكه اين نهاد، عمومي و غيردولتي است و تقريبا 17 درصد اعتبارات خود را از دولت مي‌گيرد با توجه به اينكه منابع مالي خود را نيز داراست بايد به سمت خودكفايي پيش رود.

كوشش تبار گفت: آنچه باعث شد اين آزمون برگزار شود تنها ارتقاء سطح رفاه در جامعه و تحولي است كه در بحث مديريت شهري به ويژه به سمت مديريت پسماند مطرح است.

وي با اشاره به اينكه بالا رفتن سطح رفاه و ايجاد فضاها، وظايف جديدي را براي شهرداري‌ها تعريف كرده است، گفت: خوشبختانه فضاي سبز جايگاه خاصي يافته و ايمني شهرها بخصوص آتش‌نشاني متحول شده و ما شاهد توسعه يافتگي در آن هستيم كه به تبع آن فرصت‌هاي شغلي هم در اين نهاد غيردولتي ايجاد شده است.

معاون برنامه ريزي و توسعه سازمان شهرداري‌ها و دهياري هاي كشور برگزاري اين آزمون در 18 استان كشور را فرصت شغلي بسيار مناسبي عنوان كرد و گفت: اميدواريم با نشاندن كارشناسان در پست‌هاي مذكور كه بيشتر در حوزه عمران، خدمات شهري، ايمني و آتش‌نشاني و اداري و مالي است بتوانيم خدمات‌دهي خوبي به شهروندان داشته باشيم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رحیمیان