8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،

 

 

سومين دوره آزمون مكاتبه اي دهياران استان هاي كرمانشاه و همدان  صبح جمعه دوم دي با حضور 890 دهيار استان كرمانشاه در شهركرمانشاه  و 401 دهيار استان همدان در شهر همدان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان شهرداري ها و دهياري هاي كشور، سومين دوره آزمون مكاتبه اي دهياران كشور در راستاي گسترش آموزش هاي مكاتبه اي دهياران و افزايش تعداد فراگيران وكاهش هزينه هاي آموزشي امسال با حضور بيش از 15 هزار دهيار به صورت غير متمركز در سراسر كشور از سوي سازمان شهرداري ها و دهياري هاي كشور برگزار مي شود.

با توجه به تجربيات حاصل از برگزاري دو دوره آزمون ،طراحي سوالات و برگزاري آزمون برعهده استانداري هاست سازمان شهرداري ها و دهياري هاي كشور تنها منابع آزمون را تعيين و بر فرآيند كلي كار نظارت خواهد كرد.

با توجه به نيازسنجي هاي صورت گرفته،عناوين آموزشي "مفاهيم و مباني صنايع روستايي"، "شيوه هاي جلب مشاركت و تعاون روستايي در توسعه روستا"،" برنامه ريزي  و مديريت در روستا"، "بودجه ريزي  و بودجه نويسي در روستا" و "املاك و اراضي روستايي" براي سومين آزمون مكاتبه اي دهياران سراسر كشوردر نظر گرفته شد.

بر اساس اعلام معاونت آموزشي پژوهشكده مديريت شهري و روستايئ سازمان شهرداري ها و دهياري هاي كشور اين آزمون تاكنون در 14 استان خراسان جنوبي،چهار محال و بختياري،فارس،هرمزگان،گيلان،قزوين،مركزي،اردبيل،زنجان،بوشهر،خراسان رضوي،البرز، همدان و كرمانشاه برگزار و تا پايان سال در تمامي استان ها برگزار مي شود.

بر اساس برنامه ريزي هاي به عمل امده سومين آزمون مكاتبه اي دهياران سراسر كشور پائيز و زمستان امسال با حضور بيش از 15 هزار دهيار به صورت غير متمركز در سراسر كشور برگزار مي شود و پس از انجام اين آزمون ها در استانها در پايان امسال،آزمون ملي با حضور نفرات برتر استانها برگزار مي شود.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رحیمیان