8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،
معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار خراسان جنوبی از جذب 49 نیروی قبول شده در آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا گلرو ظهر امروز در مراسم بازدید از مصاحبه قبول‌شدگان آزمون استخدامی خراسان جنوبی اظهار داشت: این تعداد نیرو در 19 دستگاه اجرایی استان سازماندهی می‌شوند.
وی با بیان اینکه تعداد مصاحبه‌شوندگان این آزمون در استان 145 نفر هستند، افزود: از این تعداد 10 نفر زن و 135 نفر مرد هستند.
معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: این آزمون آخرین مرحله استخدام ادارات در برنامه چهارم توسعه است.
گلرو یادآور شد: پرونده استخدام نیروهای رسمی دولت تا اعلام سهمیه بعدی در برنامه پنجم توسعه بسته خواهد بود.
وی در مورد کمبود تقاضا برای استخدام بانوان از سوی ادارات ادامه داد: رشته‌های جذب شده از سوی دستگاه‌ها به تناسب شرایط کاری دشوار بیشتر برای مردان تقاضا شده است.
معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار خراسان جنوبی اضافه کرد: برخی از ادارات اعم از سازمان زندان و گمرکات مرزی به دلیل شرایط کاری سخت نیروی زن درخواست نکرده و از طرفی در سازمان آموزش و پرورش اولویت با زنان بوده است.
گلرو گفت: ریزش نیروهای رسمی غیر بومی و انتقال به خارج از استان در سنوات قبل از جمله مشکلات و چالش‌های اصلی استان در پست‌های سازمانی بوده است.
وی یادآور شد: در این مرحله از آزمون بومی بودن افراد جذب شده در اولویت جذب افراد بوده است.
معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: ملاک‌های ویژه‌ای شامل مهارت‌های هفت گانه، آشنایی با مبانی کامپیوتر، نرم‌افزارها و ویژگی‌های شخصیتی اعم از اعتماد به نفس، وضعیت پوشش و تناسب ظاهری افراد، فن بیان و تسلط گفتار، تست هوش و ادراک، مشارکت‌های اجتماعی، عضویت در بسیج و نهادهای اجتماعی مورد سنجش و بررسی قرار گرفته است.
گلرو یادآور شد: خراسان جنوبی بی‌نقص‌ترین آزمون استخدام را نسبت به سنوات قبل برگزار کرده و از کمترین موارد احتمالی بروز تخلف برخوردار بوده است.
وی ادامه داد: نحوه سؤالات و نحوه امتیازدهی با استفاده از روش‌های علمی و تخصصی و با تجربیات قبلی برگزار شده و منجر به انجام آزمون سالمی در سطح استان شده است.
معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار خراسان جنوبی به مزیت اجرای این آزمون اشاره کرد و یادآور شد: در این آزمون تجربیات افراد دارای سابقه کار و قراردادی سازمان‌ها در سنوات قبل، تخصص‌های مرتبط، خانواده‌های شهدا و ایثارگران نیز در امتیازدهی لحاظ شده است.
 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رحیمیان