8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،

معاون برنامه ريزي و توسعه سازمان شهرداريها و دهياريهاي كشور از تغيير زمان آزمون استخدامي شهرداريها در 14 استان كشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان شهرداريها و دهياريهاي كشور، محسن كوشش تبار با بيان اين مطلب گفت: نظر به استقبال گسترده هموطنان گرامي جهت شركت در آزمون استخدامي شهردايهاي كشور و به منظور رعايت حقوق شهروندي و جلوگيري از تضييع حقوق آنان طبق اطلاعيه روابط عمومي سازمان سنجش آموزش كشور، آزمون استخدامی شهرداری ها به روز پنجشنبه تاريخ 22/10/90 موكول شد.

وي در ادامه افزود: داوطلبين مي توانند از روز دوشنبه 19/10/90 نسبت به دريافت كارت ورود به جلسه آزمون اقدام نمايند و درصورت وجود مغايرت اقدام به ويرايش اطلاعات خود نمايند.
وي همچنين گفت: باجه هاي رفع نقص و صدور كارت مجدد نيز در روزهاي سه شنبه و چهارشنبه 20 و 21 دي ماه داير خواهد بود. توضيحات بيشتر در اين مورد به همراه نشاني باجه هاي رفع نقص و همچنين ساير اطلاعات مورد نياز متعاقبا به اطلاع عموم خواهد رسيد.
شايان ذكر است: مرحله دوم آزمون استخدامي شهرداريهاي كشور قرار بود در تاريخ 16/10 /90 در 14 استان كشور و به صورت همزمان برگزار شود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رحیمیان