8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،

آموزش زبان انگلیسی در خواب

با ضمیر ناخوداگاه خود زبان یاد بگیرید !!!

1 DVD

دیگر یادگیری زبان انگلیسی دشوار نخواهدبود


برای دریافت به سایت www.banksoallat.com مراجعه نمایید


آلبوم یادگیری مكالمه انگلیسی درخواب مجموعه ای است بی نظیر وكامل شامل درس وتمرین آموزش مكالمات زبان انگلیسی كه درسها بصورت گفتاری وبه فرمت فایل های صوتی mp3 (( قابل استفاده باتمام وسایل پخش سی دی های صوتی )) وبه 2 زبان فارسی وانگلیسی همزمان ارائه می شود. این صداها با تلفیق دو تكنولوژی زنده نمایی صحنه های صوتی درداخل جمجمه یا Binaural Sounds وتكنیك منحصر به فرد همسازی وهمگامی مغزی Brain Synchronizing ازطریق هدفون برای مغز هنگام خواب ، قابل شنیدن می باشند وبه دلیل همراه داشتن امواج خاص فعال سازی ذهن هنگام پخش درس ها ، مغز شما رادرعالی ترین شرایط كاری ( یعنی درخواب ودرزمان استراحت )‌ و به راحت ترین شیوه ، با واژه ها وجملات اساسی زبان آشنامی سازد.
شما وقتی از خواب بیدار می شوید دركمال حیرت می بینیدكه نسبت به روز قبل هزاران لغت جدید برایتان معنادارشده اند وبه طور ناخودآگاه بخش اعظم مفاهیم مكالمات روزمره ونوشته های انگلیسی را درك می كنید!!

دیگریادگیری زبان انگلیسی دشوار نخواهدبود.
به كمك ضمیر ناخودآگاه درخواب انگلیسی بیاموزید!!
امواج مغزی انسان در حالت خواب با حالت بیداری تفاوت می كند. وقتی انسان خواب است امواج مغزی او شكل خاصی می گیرند و به همین دلیل انسان خوابیده فقط آن امواج را می شناسد و با آن امواج واكنش های بدن خود را تنظیم می كند.

حال تصور كنید كه یك دوره كامل آموزش انگلیسی به صورت صوتی (و به شكل آموزش زبان مادری یعنی ابتدا درس به فارسی تشریح و سپس به زبان انگلیسی ارائه شود.) حاوی بیش از چهل ساعت آموزش با امواج مغزی حالت خواب مدوله شود. یعنی به اصطلاح مهندسی مخابرات پوش امواج مغزی اصوات آموزشی باشند. در این حالت مغز ضمن پذیرش امواج خواب عمیق ، امواج ضمیمه و پوش آن را نیز بدون مقاومت می پذیرد و آنها را به درونی ترین لایه های خود راه می دهد. اكنون فرض كنید با تكنیك ‌binaural صداهای آموزشی فضایی شوند. یعنی به شكلی درآیند كه تمام محفظه اسكلت درون مغز را به سلطه خود درآورند و فرد خوابیده احساس كند كه به جای یك صدای بیرونی از درون فضای سرش صداها بیرون می آیند (یعنی درست حالتی كه انسان وقتی با خودش حرف می زند و گفتگوی درونی روزانه خود را شكل می دهد).

در این حالت مغز انسان با لذت و شوق و آغوش باز تمام اطلاعات صوتی را بدون هیچ پیشداوری به درون حافظه عمیق و ضمیر ناخودآگاه ارسال می كند. و چند ساعت بعد كه فرد از خواب بیدار می شود می بیند به طور ناخودآگاه هزاران واژه و اصطلاح انگلیسی برایش آشنا و معنا دار شده اند و از همه مهم تر هنگام برخورد با یك مطلب احساس می كند كه قبلا آن را جایی شنیده است و برایش بسیار آشنااست. با توجه به اینكه این شیوه یادگیری مستقیما در داخل مغز و سوار بر محمل امواج مغزی صورت می گیرد ،

اثر بخشی آن فوق العاده است. این در حالی است كه درس های آموزشی انتخابی همزمان فارسی و انگلیسی هستند و در نتیجه فرد احساس می كند كه درس های انگلیسی داده شده در حقیقت بخشی توسعه یافته از واژه نامه و دایره لغات فارسی او هستند و به قولی دیگر زبانی جدید نیاموخته بلكه همان زبان مادری اش را توسعه داده است كه این شكل یادگیری زبان عالی ترین و صحیح ترین شكل ممكن برای آموختن یك زبان جدید است.



مجموعه یادگیری انگلیسی در رویا با حضور بیش از پنجاه مهندس و روانشناس و زبان شناس تهیه شده است و در نوع خود عالی ترین شكل آموزش سریع زبان انگلیسی برای تمام سنین محسوب می شود.


برای دریافت به سایت www.banksoallat.com مراجعه نمایید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رحیمیان