8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،

نمونه سوالات آزمونهای استخدامی ارگانهای دولتی

استانداری زنجان برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود و سایر دستگاههای اجرایی استان طبق مفاد قانون مدیریت خدمات کشوری و دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای به کارگیری افراد در دستگاههای اجرایی و از محل مجوز شماره ۱۱۰/۴۵۵۰/دم مورخ ۱۳۹۰/۱۲/۲۱ معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور تعداد ۱۷۰ نفر از افراد واجد شرایط را از طریق آزمون توانمندی‌های عمومی، تخصصی، مصاحبه تخصصی و گزینش به صورت پیمانی به شرح ذیل استخدام می‌نماید.


مدارک مورد نیاز ثبت نام مقدماتی (الکترونیکی):

واریز مبلغ ۶۰/۰۰۰ ریال (۶۰ هزار ریال) به حساب جاری شماره ۹۸۰/۵۴ خزانه نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران قابل پرداخت در کلیه شعب بانک ملی ایران به عنوان حق شرکت در آزمونهای عمومی و تخصصی داوطلبان استخدام (ایثارگران از پرداخت ۵۰ درصد مبلغ مذکور و فرزندان شاهد از پرداخت کل هزینه ثبت نام معاف می‌باشند). **  لازم به ذکر است که داوطلبان صرفاً شماره فیش پرداختی را در هنگام ثبت نام اینترنتی وارد نمایند. در صورت قبولی فرد چنانچه محرز شود که فیش مذکور قبلاً پرداخت نگردیده است قبولی وی کان لم یکن تلقی می‌گردد.
آماده سازی فایل حاوی یک قطعه عکس ۴×۳ جدید تمام رخ بافرمت jpg و حداکثر حجم ۱۰۰ کیلوبایت.
تکمیل فرم ثبت نام در وب سایت و دریافت کد رهگیری.

مهلت ثبت نام :

متقاضیان واجد شرایط می‌بایست از روز شنبه مورخ ۱۳۹۱/۰۲/۳۰ تا ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ ۱۳۹۱/۰۳/۱۳ جهت ثبت نام مقدماتی به آدرس سایت سامانه استخدامی استانداری زنجان azmoon.ostandari-zn.ir مراجعه و ثبت نام نموده و کد رهگیری دریافت نمایند. ((مهلت ثبت نام به هیچ وجه تمدید نخواهد شد))
لازم به ذکر است هر داوطلب تنها امکان یکبار ثبت نام را دارد و در صورت هر گونه اشتباه در ثبت اطلاعات، امکان ثبت نام بعدی وجود نخواهد داشت و ثبت نام اولیه ملاک عمل می‌باشد. ضمناً ثبت نام بصورت ناقص و یا به هر نحو غیر از ثبت نام از طریق وب سایت فوق مورد قبول نبوده و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی‌شود.

ثبت نام


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رحیمیان